FANDOM

FabułaEdytuj

Ferdek przychodzi z 24-pakiem Mocnego Fulla i on z Waldkiem zaczęli pić i rozmawiać. Nagle Ferdek zaczyna pić piwo z napisem: Twoja Śmierć sądząc, że to Mocny Full. Po kilku sekundach gadania z jego ucha wylatuje czarny dym i przekształca się w Ferdynanda Ciemności. Jest cały czarny (tylko oczy czerwone), ma ten sam kształt, co Ferdek, ma złowieszczy głos i wydala ciemny dym, a gdzie on, tam ciemno. Ferdek Ciemności chce go zabić, a ten każe mu wyp*******lać. Toczą walkę, gdzie Waldek jest po stronie swojego ojca. Przychodzi z pracy Halina Kiepska i wystraszyła się Ferdka Ciemności. Ona się pyta, o co tu chodzi, a Ferdek wszystko wyjaśnia i zwala winę na puszkę z Twoją Śmiercią. Gniecie tę puszkę (przypadkowo w stronę wroga), a Ferdek ciemności wraca do puszki. Puszka się odnawia, a Ferdek Kiepski wrzuca to niebezpieczeństwo do kosza na korytarzu. Marian Paździoch zastanawia się, czemu Ferdek wyrzucił Twoją Śmierć (sądząc, że to Mocny Full). Wyjmuje je z kosza i zaczyna pić niebezpieczne piwo. Robi mu się to, co Ferdynandowi (wychodzi Marian Ciemności) i zaczyna uciekać.

Koniec!

CiekawostkiEdytuj

  • Twoja Śmierć najpierw ma lekko rozmyty napis: Mocny Full, potem po zaczęciu napis się zmienia na taką nazwę, jaka jest w tytule.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki