FANDOM

W komputerze - odcinek wymyślony przez Nataniellę.

FabułaEdytuj

WstępEdytuj

Ktoś puka do drzwi Rodziny Kiepskich. Ferdynand podchodzi do nich i je otwiera. Tam jednak nikogo nie ma, jest tylko jakaś paczka. Pojawia się Boczek witający się z Ferdkiem i patrząc się na paczkę pyta się czy coś zamawiał. Kiepski odpowiada, że nic nie zamawiał i razem z Boczkiem postanawia sprawdzić co jest w paczce.

RozwinięcieEdytuj

Idą z nią do salonu i kładą ją na stole. Ferdek otwiera paczkę i wyciąga z niej komputer. Boczek jest pod wrażeniem nowego sprzętu. Do pokoju wchodzi Mariola pytając się ojca, czy on zamawiał jakiś sprzęt. Ferdek mówi, że nic nie zamawiał. Jednak rozmowa kończy się kłótnią, ponieważ Mariolka sądzi, że ojciec kłamie i mówi, że na komputer ma, ale dla córki nie ma. Rozmowa kończy się tym, że ojciec nazywa ją Smarkiem, a dziewczyna wychodzi. Mężczyźni włączają komputer, a następnie postanawiają coś przeglądnąć. Niestety Boczek klika przez przypadek coś nie tak i Ferdek trafia do komputera, a mianowicie na YouTube, gdzie film jest włączony gdzie jakaś osoba śpiewa (a mianowicie robi cover...bardzo nieudany cover) i Ferdek zaczyna śpiewać jej głosem oraz tak samo się zachowywać. Boczek jest zdziwiony. Gdy filmik się kończy Ferdek zaczyna krzyczeć, żeby go wypuścił. Boczek nie wie co robić i klika wszystkie przyciski to okazuje się niezbyt dobrym pomysłem, ponieważ przed przypadek wpisuje i klika na filmik Madonny, a mianowicie teledysk "Material Girl". Ferdek zaczyna śpiewać i zachowywać się tak samo jak ona w tym teledysku. Boczek zaczyna się śmiać z tego powodu i klika przycisk myszki, a wtedy Ferdek wraca do salonu. Mężczyzna jest wkurzony, na Boczka, a on przestaje się śmiać i przeprasza Ferdka, a następnie ucieka. Ferdek mówi, że tak być nie może, a następnie wyłącza filmik z Madonną. W następnej scenie Ferdek ogląda telewizję, a także popija piwo. Pojawia się Halina i patrzy się na komputer. Ferdek zaczyna się jej tłumaczyć, że ten kompter znalazł przed drzwiami i ten komputer robi dziwne rzeczy. Halina mu nie wierzy, sądząc, że go od kogoś ukradł i karze mu ten komputer wyrzucić albo oddać właścicielowi. W następnej scenie widać jak Ferdek niesie pudełko z komputerem, po drodze spotyka Paździocha i pyta się co tam ma. Kiepski mówi, że to nie jego sprawa oraz mówi, że tego nie odda. Jednak zaczyna czuć potrzebe i daje pudełko obok toalety i sam do niej wchodzi. Marian zagląda do pudełka i gdy chce wyciągnąć komputer, pojawia się Boczek piwami dla Ferdka. Mówi, że chce go przeprosić za to, że go umieścił w komputerze. Marian jest zdziwiony i pyta się jego o szczegóły. Następnie Ferdek wychodzi i rozpoczyna się rozmowa. Wszyscy idą z komputerem do piwnicy. Paździoch chce się przekonać czy to prawda. Boczek wybiera filmik z Baletem Mongolskim, a następnie klika jakiś przycisk i Marian trafia do komputera, gdzie zaczyna się zachowywać jak w tym filmiku. Boczek i Kiepski piją piwo oglądając przy tym filmik z udziałem Paździocha, przy czym Kiepski się z tego śmieje. W następnej scenie gdy Paździoch już nie jest w komputerze piję piwo z Boczkiem i Ferdkiem, dyskutując trochę o tej sytuacji. Ferdek wtedy wpada na pomysł aby zarabiać pieniądzę za pomocą tego komputera. Wszyscy idą do domu Ferdka gdzie na drzwiach wisi tabliczka z napisem "Tylko u Nas, poczuj się dosłownie jakbyś był w tym filmiku na YouTubie, tylko za jedyne 50 zł.", a małym napisem jest napisane, sponsorowane przez Bazar z majtkami Mariana P., a także przez rzeźnie gdzie pracuje Arnold B. Pojawiając się nowi klienci. Mozna powiedzieć, że interes kwitnie jednak wszystko się zmienia gdy w domu pojawiają się Halinka, Helena, a także Mariola. Okazało się, że Halina wraz z Heleną poszły poszukać Marioli i dowiedziały się od niej, że ojciec zakupił komputer. Ferdek, a także Marian oraz Boczek starają się wszystko wytłumaczyć, ale żadna im nie wierzy oraz chcą aby oddali pieniądze wszystkimi klientom oraz sprzedali ten komputer albo wyrzucili. Sytuacje przerywa Listonosz Edzio, który do nich wchodzi i jak się okazuje pomylił adresy i ten komputer miał dać komuś innemu. Niestety przez otworzenie i urzywania komputera muszą oddać zarobione pieniądze. Ferdek, Boczek oraz Marian są wkurzeni i postanawiają się zemścić.

ZakończenieEdytuj

Jednak za nim oddali mu ten komputer, Edzio znalazł się w komputerze gdzie tańczył i śpiewał ja Shakira do piosenki "Waka Waka". Wszyscy się z tego powodu śmieją, a męska część towarzystwa pije piwo. Kiedy filmik się kończy Edzio prosi ich aby go wypuścili obiecując, że jednak odda i te pieniądzę. Jednak gdy Ferdek chce włączyć filmik od nowa razem z Boczkiem i Paździochem trafiają do komputera i zaczynają tańczyć oraz śpiewać jak Shakira jak w piosence "Waka Waka", dodatkowo są tak samo ubrani. Panie z tego powodu się śmieją i obserwują poczynania mężczyzn w komputerze.